- MIDA DEL TEXT:
- SENSE ESTILS
L’Ajuntament disposa d’un servei adreçat a persones que necessitin d’un espai per estudiar, teletreballar de forma esporàdica, fer treballs en grup o repassar apunts.
Per utilitzar-lo cal demanar cita al correu (Necessites javascript per veure aquest correu-e) o per WhastApp al 629 17 40 07. El servei està ubicat a l’edifici del Tangram (ca l’Antic) al carrer de Berenguer, número 1 i obre de dilluns a divendres de 15 h a 19 i els dimarts i divendres, de 9.30 h a 14 h.
Per a altres treballs o consulta de llibres i materials diversos la Biblioteca municipal de Santa Margarida i els Monjos ofereix un ampli ventall de serveis i propostes d’acompanyament per a totes les edats.
Aquest espai obre de dilluns a divendres, de 15 h a 19.30 h i els dimecres i divendres també al matí, de 10 h a 13.30 h.