- MIDA DEL TEXT:
- SENSE ESTILS
La campanya de comerç local "Compra a Prop" ha finalitzat la seva 11a edició amb diverses novetats que marquen un pas important cap a la sostenibilitat i la inclusió digital. Aquest dimecres 4 de desembre s’ha dut a terme el lliurament de premis a les persones guanyadores del sorteig a la casa de cultura Mas Catarro.
Una de les principals novetats d’aquest any ha estat la incorporació de les parades del mercat dels Monjos com a establiments col·laboradors, on la clientela ha pogut adreçar-se al punt d'informació amb els tiquets de compra i bescanviar-los per butlletes físiques o electròniques.
Pel que fa a la repercussió econòmica de la campanya, les dades indiquen un impacte de pràcticament un milió d'euros (977.793 €), amb un retorn de 183 € per euro invertit i l’equivalència de creació d'11 llocs de treball a temps complet.
En la mateixa línia, la valoració global de la campanya és de 8.4. L'organització d'aquesta iniciativa és dels ajuntaments de Castellet i la Gornal, Olèrdola i Santa Margarida i els Monjos, amb la col·laboració especial de l'associació de Comerç de Santa Margarida i els Monjos.