Assessorament sobre administració electrònica

14/02/2024

L’ajuntament i la Delegació del Govern a Barcelona han programat una sessió d’assessorament per informar i ensenyar a realitzar els tràmits més habituals que la ciutadania fa amb l’administració per via electrònica.

La sessió es oberta a tothom i es farà l’1 de març, de 10 h a 13 h a la casa de cultura Mas Catarro. Allà mateix també es podrà acreditar la identitat per obtenir el Certificat Electrònic, sempre que s’hagi realitzat una sol·licitud prèvia a la seu electrònica de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre.

Per a més informació cal adreçar-se a l’oficina d’atenció ciutadana de l’ajuntament o al telèfon 93 898 02 11.

Arxivat a: General, Participació ciutadana
Xerrada d'assessorament sobre l'administració electrònica

Arxius adjunts

  • Certificat Digital (PDF, 8,17 MB)
    Tràmit per a l'obtenció del Certificat Digital de Persona Física