- MIDA DEL TEXT:
- SENSE ESTILS
L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica va organitzar dues sessions en línia sobre “Certificat i identitat digital i Signatura electrònica” i sobre “Facturació electrònica”
Els passats 27 i 29 de setembre, respectivament, van tenir lloc aquestes sessions gratuïtes adreçades a la ciutadania, les persones emprenedores, els professionals i les petites empreses de l’Alt Penedès.
L’objectiu de les sessions era que els participants aprenguessin a utilitzar, de manera simple i pràctica, les eines de transformació digital i les poguessin implementar correctament.
L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica (OCSAE) del Consell Comarcal ofereix atenció personalitzada (anàlisi de les organitzacions i de les eines de què disposen), assessorament (sobre els serveis del Consorci AOC) i acompanyament als ajuntaments en la implantació, la divulgació i la formació sobre administració electrònica.
Més informació sobre aquest servei a la web del Consell Comarcal: https://www.ccapenedes.cat/atenciociutadana