- MIDA DEL TEXT:
- SENSE ESTILS
El proper dilluns dia 1 de juny es reprenen els terminis per a la tramitació dels procediments administratius que es van aturar el passat 14 de març, amb la declaració de l’estat d’alarma per a la gestió de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19.
La suspensió es va dur a terme a tot l’Estat per no perjudicar els drets de les persones físiques o jurídiques, ni sotmetre'ls a una càrrega administrativa en moments d'excepcionalitat.
Ara que l’afectació per la pandèmia ha baixat d’intesitat, i malgrat que l’estat d’alarma continua vigent, des d’aquest dilluns 1 de juny tornaran a computar els terminis que tenien els procediments que van quedar afectats per la suspensió.
A tall d’exemple alguns d’aquests tràmits poden ser la informació pública de projectes, els terminis per presentar al·legacions, terminis per demanar subvencions, processos de selecció de personal, requeriments, etc.
Per a més informació, les persones interessades poden adreçar-se a l’oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament a través del telèfon 93 898 02 11.